cantum

9:26:00 AM Aliza Reesya 0 Comments


0 comments:

Penat

8:44:00 AM Aliza Reesya 0 Comments








pst... segalanya gara-gara balik kampung baru-baru nih, semua keletihan, ada yang bermain dan ada yang dimain hehehehe

0 comments:

Gong Xi Fa Chai

8:33:00 AM Aliza Reesya 0 Comments

Mesti pelikkan, napa awal sangat aku cerita pasal Tahun baru Cina, bukan per.. saja nak menghebahkan sesuatu yang aku ada huhuhu apa tu erk..

Ibu pun kaler merah gitu papa jer biru

0 comments:

Nur Damia Auni Lagi

8:19:00 AM Aliza Reesya 0 Comments


Ni Damia...


Ni dia ngah ligat bermain... Ibarat dunia dia yang punya

Lagilah sonok dia bermain bila ada yang melayan



Ini dia bila dah keletihan...

0 comments:

Anniversary ke-6

8:07:00 AM Aliza Reesya 0 Comments

gambar blur arr.....


Esya sayang papa, ibu plak bila nak sayang papa

Nilah dia, bila makan mesti comot, abis baju yang bapa beli





Hadiah Misteri Wat Cdia, Harap2 lepas nih Gambar yang diambil bertambah elok hehehehe

Macam orang bercintun tak?




Hadiah tak misteri wat aku hahahaha.....

0 comments:

9:32:00 AM Aliza Reesya 0 Comments

video

seolah-olah sesuatu yang menenangkan bila mendengar lagu ni.. so sweet...

Tertutup sudah pintu pintu hatiku
Yang pernah dibuka waktu hanya untukmu
Kini kau pergi dari hidupku
Ku harus relakanmu walau aku tak mau

Berjuta warna pelangi didalam hati
Sejenak luluh terhening menjauh pergi
Tak ada lagi cahaya suci
Semua nada beranjak aku terdiam sepi

**
Dengarlah matahariku suara tangisanku
Ku bersedih karena panah cinta menusuk jantungku
Ucapkan matahariku puisi tentang hidupku
Tentangku yang tak mampu menaklukkan waktu

dengarlah matahariku suara tangisanku
ku bersedih karena panah cinta menusuk jantungku

0 comments:

hadiah anniversary

10:42:00 AM Aliza Reesya 0 Comments

tanggal 25 Disember 2008 dah genab 6 tahun aku menjadi isteri my hb.. tahunnih aku dapat sesuatu yang tak dijangka....



rantai tangan huhuhu...

psstt... tq abang, tahun depan beli lagi erk... hadiah abang nanti za belikan erk..

0 comments:

Jejak Kasih

9:00:00 AM Aliza Reesya 0 Comments

Minggu lepas aku excited gile.. aku jumpa balik kengkawan lama masa study dulu.. semuanya gara-gara friendster.. ayokkk... lamanya tak bergebang ngan dorang semua, windu sangat....



klik bagi besar....

0 comments:

majalah PAMA 12/08

8:23:00 AM Aliza Reesya 1 Comments

Hari ahad lepas aku beli Majalah PAMA,alah majalah rutinku setiap bulan. pastu semalam barulah nak baca sebab ada masa sket.. jadi belek punya belek.. aku ternampak sesuatu yang macam aku kenal dan pasti...


Ni majalah PAMA keluaran Disember


ni aku fokus jauh sket.. nampak tak? tak nampak erk...


ni nampak tak? tak jelas erk? ok..ok..ok.. sket lagi



nampakkan siapa....

pstt... cik sue canteek... glamour gitu erk...

1 comments:

ini stok terkini

3:00:00 PM Aliza Reesya 0 Comments

semalam masa nak amik stok emb untuk adik bawa ke nurseri arini, terkejut aku bila nengok semua jatuh bertaburan dari susunan. jadi satu kerja plak aku nak susun. last-last terpaksalah susun...


aku keluarkan satu-satu stok ebm, mana yang bulannyer sama aku cuba masukkan dalam satu tempat

banyakni yang ada dalam satu plastik...


dan ada empat plastik semuanya tak termasuk yang di luar


ini hasilnya selepas aku susun cantik-cantik, masih ada sedikit spacenyer

**rasanya macam tak cukup plak ruang untuk aku simpan susu, kena beli freezer lagi ker... kwang...kwang....kwang...kwan

0 comments:

sesuatu yang cuba aku abadikan

10:31:00 AM Aliza Reesya 0 Comments






Rasa tak sanggup kehilangan

pstt.. akak jadi sentimental sket pagi nih, semalam mimpa apa erk..

0 comments:

adik dengan mainan

11:48:00 AM Aliza Reesya 0 Comments

video

cuba nengok macamna gayanya dia bila dapat mainan

0 comments:

adik pun dah pandai

11:44:00 AM Aliza Reesya 0 Comments

video

0 comments:

ada bakat tak?

11:41:00 AM Aliza Reesya 0 Comments

video
kekalau ada yang nak wat ujibakat lehla panggil Batrisyia ahaks...

0 comments:

Arini acik serba merah gitu

2:20:00 PM Aliza Reesya 0 Comments

terasa muda plak bila wat peace gitu.


ala muda lagi gitu

0 comments:

Fungsi Rice cooker selain memasak

10:35:00 AM Aliza Reesya 0 Comments


Ni rice cooker kat umah aku yang dah bertahun pakai



treng teng teng.... inilah tugas barunyer...

0 comments:

Adik dengan Cloth diaper nye

9:34:00 AM Aliza Reesya 2 Comments


sengaja kuselakkan bajunya


montokskan badan adik

2 comments:

Followers