19 November, 2008

On 9:17:00 AM by Aliza   No comments
Petang semalam balik keje macam biasalah, on time jam 5 sharp, bukan per aku wisau amik adik n kak long lewat, almaklumlah adik kecik g... perjalanan jauh. dari UKM amik masa dalam setengah jam lah kalau bawa kete lenggang kangkung. tapi selalunya aku leh drive kete 140km/jam huhuhu.......
tapi semalam aku tak dapat guna touch n go sebab witnyer tinggal RM7.40 tak sompek nak reload, so aku kena go guna line tunai... jadi beginilah jadiknyer...




dahla masa nak kuar dari UKM kena tempuh semua nih.....



aiseh.... susah tul, ingat hati nak naikmoto jer macam mamat nih....


"sebenarnya mamat nih abe tercinta yang hari mengekscot aku
anak beranak pepagi g keje takut adik ngamuk katanya"

workeh, bila aku sampai nurseri dan amik kak long ngan adik berginilah jadiknyer....


Adik yang tetap maintain biarpun ngantuks



dan kak long yang belum bebaik g demamnyer,
sian kak long bila nak baik nih kak long, dah makin panjang ibu nengok
cepatlah baik t leh jejalan mandi kolam beso.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...