Majlis Merewang

11:44:00 AM Aliza 0 Comments

Semalam ngah bz nak bungkus cenderahati untuk disedekahkan pada anak2 orang asli sempena Aidil Adha. jadi aku pun tolonglah menyibuk sama... tolong menyibuk amik gambo.. jadi jurufoto tak bertauliah hehehehe jadi inilah sedikit sebanyak hasil yang aku dapat...


sebelum tu aku tayang muka sket....


mamat ni plak wat wat sibuk padahal tak sibuk langsung,
bila orang ngah membungkur dia pun sibuk nak makan..


kak Umi ngah mengira berapa yang dapat. "kira biar lebih, leh bagi saya sket"


antara koleksi yang akan direwangkan


kak Sya pun sibuk gak.. "macam plastik orang kaween jer"


Ni antara hasil yang dapat



Ni yang dah siap dikira
Ni pun hasil gak... "Kotak..kotak, sapa nak kotak leh amik"



0 comments:

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...