25 November, 2008

On 8:44:00 AM by Aliza   No comments
Semalam ngan siapkan baju anak-anak nak g nurseri arini... sambil siap-siap, sambil jugaklah amik gambo mana yang patut. sekali tingat towel adik yang baru aku beli ngan hb petang ahad lepas di Nilai 3. Kaler merah gitu, sekali 2 aku amik, dan dua-dua sekali merah plak tuh... fuh nasib adiklah dapat ibu yang terlalu obses ngan merah.... tidak seperti cik sue cantik yang obses ngan pink


sekali bukan towel jer merah tau, cooler adik pun kaler merah juga tau...

Pastu aku semakin ligat mencari apa lagi yang merah.. aha.. keychain kak long plak yang dibeli sekali ngan towel adik.. papa nak kaler ijo @ blue.. sekali ibu amik kaler merah.. kak long pun ok jer.... ahahahahaha



Yang ni plak beg tepon Sony Ericsson aku, kaler merahkan kawan-kawan...


yang ni plak beg tepon motorola aku.. merah jugak kan kawan-kawan. nasib baik casing tak jumpa kaler merah, kalau kengkawan ada terjumpa casing kaler merah untuk tepon aku nih bagi tau erk...


last sekali sweater ku kaler merah jugak.... nasib baik kete aku sit tak tukau kaler merah... tapi dalam perancangan tuh!!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...