Apa yang ada dalam beg Zila, ala zila tunangnyer si Waziq

3:38:00 PM Aliza 0 Comments

Tadi Zila amik kami bertiga di FI untuk berjalan-jalan mencuci mata dan poket


Zila Yang Gediks,lagi2 kalau ngan si Waziq


Ni pun gediks gak nih.. ala sidia


Budak nih asik bercintun jer, udah-udahlah tu ija woi...



Ni aweks yang sopan n maintain selalu (anak sapalah tu...)

Ok, sekang ni bukan nak bercerita siapa yang comel atau tak, tapi sebenarnya aku nak bercerita pasal apa yang ada dalam beg NURAZILA MOHD TAIB.


Ini Begnyer, canteekkan....


Barang yang mula-mula sekali aku jumpa, tepon buruknyer yang dah berapa kali ntah dihumban tiap kali dia ada konfrantasi ngan Waziq


Ni foto cinta dia dan waziq, tapi ni bahagian depan tau...
tut bawah sket nak nengok bahagian belakang..


Nampak tak apa yang ditulis, klik sini kalau nak
nengok dengan jelas bahagian belakangnye


Ni sapu tangan dia yang aku jumpa, ala-ala sapu tangan si Waziq plak



Benda yang paling mahal aku jumpa,
plastik sampah gula-gula hacks.. ish..ish..ish..

Treng teng..teng.. seperti pernah kulihat tapi di mana ya.... sini kot

0 comments:

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...