10 December, 2008

On 9:26:00 AM by Aliza   No comments
Aku nak cerita betapa kesiannyer aku, balik kampung pakai kasut ni.. ala kasut masa aku ngah ngendong dulu ehehe padahal kasut merah ada, tapi sedap yang ini gak.


canteekkan kasutku...

pastu sehari sebelum raya tu, g lah jejalan di Pekan Behrang, beli barang dapur untuk raya sok. sekali aku ternampak sesuatu yang menarik qalbu.....


nasib baik takde kaler merah, tapi hatiku dah tertawan


sekali lagi aku cuba bandingkan keduanya.. aduh,seperti pinang dibelah kapak

Jadi dengan relanya hati aku menebalkan mukaku meminta suami tercinta membelikan aku sepasang yang boleh dijadikan ganti...


inilah pilihanku, yangtelah membuatku tertawan. comelkan kawan-kawan. pujilah..pujilah...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...