01 February, 2009

On 9:47:00 PM by Aliza

apa yang ada pada genggaman kecil ni? satu perasaan yang agak sukar untuk di tafsir dan dimengertikan. apa yang dapat aku ungkaikan, hubungan seerat genggaman inilah yang sering diharapkan oleh semua manusia. walau yang menggenggam adalah sebelah tangan kecil, tapi pengertiannya cukup besar,

aku amat berharap yang 5 tahun akan datang, 10 tahun akan datang. 100 tahun akan datang, aku masih mampu untuk sentiasa berada di sebelah dia... kerana aku aalah ibarat tangan kecil yang menggenggam satu jari....

nampak macam berkarat plat jiwang aku nih huhuhu, bukan per cuma ada ketika rasa di hati perlu diluah, apa caranya terserah pada setiap orang itu.usah dipendam nanti merana diri hahahaha
Posted by Picasa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...