03 February, 2009

On 11:58:00 AM by Aliza   No comments
aku sejak dua menjak ni rasa-rasa agak sentimental sket, ntah kenapa... tapi ada satu perasaan syahdu yang terselit di satu sudut yang aku tak tahu di mana.. tapi yang pastinya dalam hati... ada ketika aku aku rasa bersyukur sangat sebab ada anak-anak yang cukup membahagiakan...
arini aku rasa gundah lagi.. tapi tiap satu persatu bait lagu di bawah aku nyanyikan... cuba teka lagu apa... kalau tau bagi tau... nanti aku bagi hugg hehehehehe

"Biar berjauhan namamu daku sebutkan
Cukup untuk mengisiSepi
tika pilu menanti
Bukan bintang atau suria bisa menyinar ceria
Namun kau cahaya menerangi jiwa lara
Berperang dengan curiga di firasatku
Andai kau kembali merawat hati rindu
Ku bahagia pabila kau tiba
Kau lenyapkan rawan
Tak usah dikau pergi
Tak ingin lagi
Meruntun hiba dengan sesalan
Kini kuakui
Segala kemaafan kupohon kepadamu
Agar kau mengerti
Hanya cintamu yang terbaik untukku
Biar berjauhan namamu daku sebutkan
Cukup untuk mengisi
Sepi tika pilu menanti
Berperang dengan curiga di firasatku
Andai kau kembali merawat hati rinduKu bahagia pabila kau tiba
Kau lenyapkan rawan
Tak usah dikau pergi
Tak ingin lagi
Meruntun hiba dengan sesalan
Kini kuakui
Segala kemaafan kupohon kepadamu
Agar kau mengerti
Hanya cintamu yang terbaik untukku
Kau untukku "
Posted by Picasa

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...