16 February, 2009

On 9:01:00 AM by Aliza   No comments
Mula-mula aku ingat nak upload semua sekali gambar n cerita aku mengecat, tapi ada poblem plak bila mengupload.. so terpaksa aku buat mengikut versi hehehehe. takperlah erk asal apa yang aku nak ceritakan sampai.


ni operasi pertamaku, Batrisyia dari penonton percuma dan pengacau terhormat. dah boleh agak kan kawan-kawan semua kaler apa yang aku nak.


semangat gitu, lengan baju siap dilipat lagi, macam pekerja kontrak suami aku plak huhuhu


ni hasil yang baru aku dapat, tapi peluhnya bukan main


sampai bahagian mengtouchup bahagian yang tertinggi aku serahkan pada sidia, bukan apu, aku ni gayat sket nak panjat tetinggi nih.. lagipun aku nih kan tak cukup sangat incinya.tak gitu cik sue? ok kita sambung operasi III plak erk..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...