Serba Hijau

9:38:00 AM Aliza 0 Comments

semalam hari Khamis, so semua jabatan kerajaan diwajibkan memakai batik *bukan kain batik* jadi nak dijadikkan cerita semalam ramai plak pakai kaler ijo... ijo tu plak sama patern plak tuh huhuhu alahai baju freelah katakan jadi aku apa lagi amiklah gambar mana yang patut.. atas pemintaan diri sendiri aku cuma amik gambar baju jer.. kepala orang tadak huhuhu



ni Pejal.. bangga gitu pakai baju sedondong dengan ramai aweks


ayu pun sama plak tuh.... ayu dok belakang Pejal.. yang belakang ayu tu tempat aku yang kemas bersih tu hehehehe


ni kak ain.. nampak baju jer... belakag kak ain tu pejal


ni siapa erk... macam kenalkan... alar, tak nengok muka pun rasanya dah tau.. sebab nengok meja yang bersepah tu hahaha

0 comments:

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...