02 April, 2009

On 10:55:00 PM by Aliza in ,    No comments

Assalamualaikum semua.. salam sejahtera… wahhh terasa diri nih baik plak.. sebenarnya aku dah semakin suka menggunakan CD Lunatots, bukan bermakna CD brand lain tak bagus, semua bagus.. Cuma aku sukakan Lunatots sebab Lunatots' CD ada laundry tab.. aku suker… jadi memudahkan banyak kerja aku… jadi semuanya atas pengalaman aku yang sepanjang berCD nih.. dah banyak jenis CD yang aku ada.. sampai tak ingat semua jenama . jadi atas rasa keinginan untuk ber CD Dengan lebih sempurna dan nak CD baru aker aku permudahkan cara untuk aku dapat bagi fully CD pada Qaireen hehehehe. Jadi aku cadangkan pada kengkawan ku yang lain untuk main kutu . seminggu juga aku mencari siapa yang berminat.. akhirnya aku dapat…. Dan atas ihsan sidia, laki akulah buat tak tau plak dia dah buat satu blog hehehehe.. aku suker.. ini blog nyer http://awrastore.blogspot.com dia membantu aku untuk mendapatkan member untuk main kutu… tapi aku boleh cari sendiri . jadi untuk member-member yang dah bersetuju untuk main kutu Lunatots CD ni… terima kasih, harap kita sama-sama dapat menambah ilmu dan dapat banyak CD baru . lupa plak, main kutu nih , main untuk 10 pcs CD tau.. ok kat bawah ni aku senaraikan segala summary tentang Kutu Lunatots CD.


  • Terdiri dari 5 peserta
  • Sebulan dua orang peserta akan dapat 5 pcs Lunatots CD, so jumlahnya 10 pcs CDlah alasannya, supaya peserta lain taklah menunggu lama sangat untuk dapat Lunatots CD.
  • Sebulan peserta akan bayar duit kutu seperti yang telah dibincangkan.
  • Duit kutu perlulah dimasukkan setiap 27hb setiap bulan selama 5 bulan, alah korang nak dapat CD cepatkan, jadi bayar cepatlah. Kalau lambat bayar lambatlah dapat CD .
  • Duit kutu perlulah dimasukkan ke dalam Akaun Maybank

  • Selepas pembayaran dibuat, sila maklumkan pada aku yang duit dah masuk, lagi senang kalau korang email aku n copy paste kan bukti2 pembayaran kat aku… heheheheh
  • Pastu, barulah aku poskan semua Lunatos CD… dan SELAMAT BERCD…
ZALIZAH JAMARI -- 110014042129 - Maybank

pssttt... tambahan erk, kalau ada yang berminat, leh YM ku di cinderella0805@yahoo.com, senang sket bincang. TQ

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...