05 May, 2009

On 11:47:00 AM by Aliza in    1 comment

Sekarang sekali pam cuma dapat banayk ni jer


Kusimpan sesiap dalam bekas dadih ikut sukatan yang adik minum


Simpan dalam fridge sebelum kupindahkan ke dalam deep freezer ke


Bila dah belu baru kumasukkan dalam plastik ikut bulannya.. senang nak cari


Ni jerlah Stok EBM yang tinggal, cuma ada dalam 3 plastik besar jer.. ntahla cukup ke tak dengan keadaan susu yang kemarau nih...

Sekarang product ku semakin berkurangan... mengeluh panjangku.. apa boleh buat.. berusaha jer..

1 comments:

miela77 said...

alhamdulillah...banyak tu...saya nie...kalau pump je kuar la dalam 10 - 20 ml je...tu pun susah...kengkadang cukup utk stok balik keje terus bagi..nak tak nak kena ga bagi annum...sedey nyer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...