Inilah Nasib siHitam ku yang eksiden semalam

2:26:00 PM Aliza 0 Comments

sket jer kemeknya kan....

ini calar dan retak sket kat tepinya, sib baik lampu tak pecah

Sket jer kan?


inilah rupnanya, bumper depan dah jatuh, sib baiklah pakai avanza, kalau kete lain tak taulah macamna kebal gak kete nih

ni kete yang menjadikkan aku mangsa semalam, teruk remuknya kat belakang, macam tak sangka plak kete ku yang langgar bila nengok remuk dia sebab kete ku sket jer cedera.

tolak campur bahagi darab semuanya cecah ribu gak....

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...