Hari Mereka

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers br Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

In wudda'h

Di mana Wuddah Showroom

Sejak kebelakangan ni ramai orang yang aku kenal dan yang tak kenal pun bertanya
"di mana shoroom wuddah?",
"di mana shoroom wuddah?",
"di mana shoroom wuddah?"

aku pun dah jadik malas nak menjawab .. jadi sekang aku jawab untuk semua orang yer... showroom wuddah kat Jalan Jujur, Bandar tun razak Cheras, nak lagi jelas korang nengok sendiri gambar bawah nih.

ni kalau korang dari jalan besar, memang akan nampak terus

ni pemandangan dari dekat
o.58, 1st Floor,
Jalan Jujur,
Bandar Tun Razak,
56000, Cheras,
Kuala Lumpur

Related Articles

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...