Jemput Masuk

2:40:00 PM Aliza 0 Comments

Dah berapa lama somiku buka showroom kat bandar tun Razak. Aku plak tak pernah lagi bercerita dengan kengkawan pasal showroom nih. bukan apa, somiku cadang, plan, renovate, pilih dan apaapantahlagi yang berkaitan ngan showroom, semuanya aku tak pernah tahu, semuanya dia buat sendiri di luar pengetahuan ku.. so jangan salahkan aku kalau ada yang kata aku tak bagi tahu yer. Memang aku tak tahu. Aku tahupun last-last minit dan ada orang lain yang terlebih dahulu tahu sebelum ku hehehehehe, sian kan aku sebagai orang kat sebelah.


Pintu masuk

Ruangnya kecil sahaja, tapi cukuplah untuk mula-mula hidup.

kalau rasa-rasa nak datang, leh lah ke alamat ni:-
No. 58, 1st Floor,
Jalan Jujur, Bandar Tun Razak,
56100 Cheras, Kuala Lumpur
Tel: 013-851 1203 / 012-254 0864
Fax: 03-9173 6008


pstt.. terima kasih encik abang sebab pilih kaler merah. semoga usaha abang berjaya, yang penting niat tu bersih jangan ada langsung hasad di dalam hati. AMIN....

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...