hari ini dan semalam

12:34:00 PM Aliza 0 Comments

Hari ni dan semalam lepas adik masuk paper ramai yang ym, bermesej dalam fb, sms dan macam-macamlah bagai tanya napa muka adik masam.. aku pun jawab adik baru bangun dari tido sebab tu macam tu. pastu ada pula yang bertanya, "wuddah ni za punya ker?" terus aku tergaru-garu kepala yang tak gatal... kalau gatal pun buat-buat gatal sebab uban dah ada 1 puas aku pikirkan jawapannya... bila soklan yang sama dah banyak sangat kuar, aku pun jawab, "bukan za punya, somi za yang usahakan produk ni, za cuma membantu jer sebagai isteri.... za tak dapat apa pun, kalau za tolong jual dapatlah upah sket, tapi nama kata nak dapat rasa untungnya za tak rasalah.. sebab za cuma membantu...." pastu ada plak soklan... "kayalah za yer lepas ni, cd jual laku" aku jawab.."takde maknanya aku kaya, bukan aku yang punya laki aku yang punya, kalau aku yang punya mungkin aku dah berjoli sekang ni, tapi disebabkan orang lain yang punya.. aku terpaksalah jadi seperti melukut di tepi gantang dok mengharap somi aku bagilah aku rasa sket hasil keuntungannya.....
so itulah jawapan untuk setiap persoklan member2 yang bertanya hari ini dan semalam.



pstt:... abang, wuddah ni siapa punya sebenarnya?

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...