ulangtahun perkahwinan yang ke7

1:04:00 AM Aliza 0 Comments

malam 25hb 12 2009, kami g makan kat bagan lalang. satu family g makan, nak celebratelah kononnya. aku hadiahkan kain pelekat dari surabaya dan senaskah tafsir alquran buat En.Suami, hehehehehe macam nak antar buat hantaran plak kan... dan En.Suami pulak belikan sebiji kek dan belanja kami makan, tahun ni aku tak dapat hadiah annyversary dari sidia, dia cakap belanja makan n kek saja.. nampaknya tahubni hanya en.Suami saja yang ada aktiviti buka hadiah huhuk... takperlah yang penting dia suka. tak banyak gambar yang diambil sebab sikecil dah meragam.. so ini jer gambar yang boleh aku kongsi....





Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...