Hari Ahad Yang Penuh

11:47:00 AM Aliza 0 Comments

semalam ahad... papa luangkan masa untuk family... kekekekekeke ibu tak moncongs bila papa bawa jalan... anak-anak suker ajer ... (tengs abang.... sebab buat kami rasa sonok). so seperti yang dirancang kami pergi Alamanda Putrajaya g makan sushi.. memula ingat nak nengok wayang, tapi sebab kena g jengok pil kat umah sil.. so kami tukar plan. nanti baru nengok wayang. tapi yang pastinya kami dah makan sushi King kat Alamanda.

amik gambar dulu sebelum pilih apa yang nak dimakan


adik muka takde perasaan jer, sbab dapat minum


ini antara sushi yang kami makan... banyak woo kami makan. air yang kak long minum tu yang kaler oren tu regenya rm7 heheheeh air kotak jer beb.


ini chef nya


tengoklah adik.. dia takmo makan, dia nak minum jer. bila ada sushi yang sedap baru dia nak makan


kak long plak makan sushi macam makan nasi, digaul-gaulnya semua..


dah selesai makan... yang tinggal pinggan kosong jer.. semuanya makan sket lagi habis 2 keping not 50 papa heheheheh


dah makan, anak-anak nak main plak, bagilah main benda alah ni.. suka habis adik n kak long




so.. dah habis cerita untuk hari Ahad... seronok tak? hahahahaha skema nak mampos akak ni kan bercerita. takperlah, sebenarnya akak takder mood nih... sakit peyut... tapi nak buat macamner dari cerita ni basi, so uploadkan juga gambar-gambar ni. nanti untuk minggu depan kita cerita lain plak yer. harap-harap ada aktiviti yang lebih best.....

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...