03 June, 2010

On 9:00:00 PM by Aliza
Rasa macam lama nar tak update blog. bukan malas, tapi sibuk sangat. hehehehehe.. sibuk bukan sebab keje, tapi sebab bercuti, tapi percutian aku kali ni adalah percutian yang cukup menghampakan dan cukup hampeh sekali huhuhuhu.
minggu lepas 26/05 kami sekeluarga balik sabah bercuti. dari sabah plannya nak ke Tawau.. saja nak makan seafood yang banyak dan shopping. tapi nak dijadikan penyebab, sesubuh sepie 26hb tu aku kena sakit perut + cirit birit + muntah-muntah. sepanjang dalam kapal terbang aku macam orang nak gila, rasa macam nak berguling-guling jer kat dalam kapal tu. sampai naik biru-biru kaki tangan semua dek kerana dah kurang banyak air. nak buat macamna, flight jam 11am, so memang tak sempat nak g kinik, kami bajet bila dah makan ubat keadaan akan baik sket dan sempat g kinik kat kk. tapi semuanya salah, keadaan aku makin teruk. dahlah klinik kat sana kebanyakannya takde yang leh masukkan air, semua kena g kinik. aku terpaksa bergantung ngan ubat.
pergi Tawau?... pergi tetap pergi, tapi aku tinggal di hotel jer bila orang g berjalan-jalan, dan aku hanya boleh pandang jer bila orang makan seafood sedap-sedap.... dan aku tidur di tepi pintu tandas... kesian kan?
keadaan aku berterusan teruk di campir dengan demam yang panas selama 5 hari. hari nak balik ke Nilai pun aku masih sakit perut lagi..... kesian sangat... nasib baik aku dapat makan soto... makanan peberet.... sayap ayam? cuma boleh makan sket jer....


rintihan hati za: abang, za nak g Tawau lagi............
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...