18 June, 2010

On 10:15:00 AM by Aliza
Pagi-pagi hari tadi lepas solat subuh tetiba hati aku jadi sayu. ntah kenapa, mungkin sebab kesan dari mood aku yang tak ok semalam kot. tapi harini pun sebenarnya mood aku masih tak ok. kepala aku kusut sangat rasa. masa dala kete nak g keje aku masih rasa sayu... rindu kan anak-anak ker? atau rindukan bapa anak? huh!! tak tahu plak aku jadiknya. sambil nyanyi-nyanyi sumbang dalam kete terus aku tahu napa aku rasa sayu.. aku tengah dalam kerinduan rupanya..... aku rasa rindu sangat... aku jadi rindu kepada cinta hati aku yang aku kenal 10 tahun lepas. memang dia bukan cinta pertama, tapi entah kenapa hari ni aku asik teringatkan dia. tringat sangat. rasa macam terlalu jauh dari dia.. macam dah bertahun-tahun tak berjumpa. tetiba aku teringat zaman bercinta dulu.. kekekekekeke kelakar sangat... masa tu "segala-galanya hanya untukmu". rasa seperti ingin selalu berada di samping dia, tidak mahu terlepas dari memandang dia. serasa ingin bercinta lagi. perasaan apakah itu?
hingga ke saat aku postkan cerita ni, aku masih dapat rasakan kerinduan itu, apa tandanya ni erk???

ni gambar pertama yang kami ambil masa memula kenal.. gambar lama, tapi cukup touching, sebab masa ni aku belum kenal siapa dia.. dan dia masih belum boleh nilai hati budi aku lagi...


suara hati za: adakalanya kerinduan itu terlalu cukup menjerat hati...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...