AKU TAK SUKA

2:27:00 PM Aliza 0 Comments

sebenarnya aku tak suka. dah lama aku rasa tak suka nih. aku tak suka manusia yang tak sedar diri, asik nak menyusahkan aku jer, nyusahkan hati akulah bagai. dahlah menyusahkan orang, pastu tak sedar diri, belagak macam pandai, macam dia jer yang bagus. pastu tak tahu malu plak tuh, masih nak menempek kat sini, bukannya tak tahu orang tak suka dia, ramai yang tak suka.. tapi masih nak tunjuk yang macam orang suka, tak tahu malu langsung!!!! blah la, senang sket kitaorang nak buat kerja dan nak buat apa2 keputusan.... ntahlah, muka jenis kulit apa pun aku tak tahu... orang lain segan nak tegur ko sebab tau perangai ko tu macamner, kang bila ditegur, mulalah mengadu sana sini, jaja cerita orang tak suka ko lah bagai... rasanya muka ko tu jenis kulit %^^&*&$% kot. Aku marah sangat nih, sebab semuanya menyusahkan aku... bilalah nak selesai semua nih.


amarah za: bila dah marah apa2 pun tak ingat, lebih-lebih lagi kalau orang yang dimarah tu jenis tak tahu malu. blah jerlah!! jangan nak libatkan dengan group kitaorang, ko ada apa2 fungsi pun, menyibuk jer lebih.

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...