13 July, 2010

On 10:08:00 AM by Aliza
Hari ahad lepas, usai jer dari beriadah kat taman tasik cempaka ngan anak-anak n En.somi, kami singgah g Warta. asalnya nak cari barang lain, tapi memandangkan en. somi tanak join aku dia glah ngan anak-anak ke kedai buku kat tingkat 3 tu. aku apa lagi, sebab tak jumpa barang yang aku nak, aku pun join en. somi. alih-alih aku berminat ngan satu buku. rasa macam kena ngan keadaan aku, dan aku perlukannya.

segala super... aku perlu belajar nasihat-nasihat dari buku nih. sebab aku dah semakin tak bermaya dah nak jadi wife, mom and women. im realy need a energy.


buku ni plak, en. somi yang cadangkan, dia kata bagus... so aku cakap ngan en. somi, "apa kata abang tolong belikan za buku-buku nih?" dia kata ok.. so tercapai dah hajatku. cuma pesan dia.. jangan tak baca kekekekeke, insyaallah aku akan baca.


lelah za sebagai wife, mom, women: kekadang bila rasa yang berdaya sangat rasa macam nak resign jer dari semua ni, tapi boleh ker? atau.. aku perlu buat proposol untuk dapatkan cuti sehari dari semua tugasan di atas. En. somi, i need ur comment pls...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...