06 August, 2010

On 11:55:00 AM by Aliza

Alhamdulillah, selamat juga aku g membayar Fidyah tadi. aku g bayar tempat yang sama tahun lepas, aku bayar kat Pusat Zakat, selangor kat Banadr Baru Bangi nih. cuma untuk tahun ni, terlebih dah sudah bayarannya hehehehe, tapi takperlah... itu yang sepatunya dan jumlah bayaran tu bukan hak aku, tapi hak mereka yang sepatutnya. cuma tadi pegawai kat pusat zakat tu siap pesan,

pegawai : "puasa kena bayar gak tau.."
aku: " insyallah Encik, cuma tahun ni saya masih tak mampu nak bayar, saya masih full breastfeeding anak   
          saya."
Pegawai: "Alhamdulillah"

so untuk para mommies yang masih berhutang, tak kiralah berhutang ngan bank ker, berhutang ngan orang ker, berhutang ngan binatang ker... dan yang penting berhutang ngan Allah, cepat-cepatlah langsaikan.... AMIN.



pesan za: Alhamdulillah, semoga selepas ni rezeki lebih murah buat suami tercinta demi keluarga.dan harap puasa tahun ni lebih bermakna berbanding puasa tahun lepas. abang, tahun ni jangan lupa solat terawikh penuh tau...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...