Reunion bebudak kelas 5 Kuning (spm2005)

5:54:00 PM Aliza 0 Comments

dua hari sebelum hari raya, bekas2 bebudak kelas masa tingkatan 5 sekolah dulu wat majlis berbuka puasa... ala kecil-kecil saja.. pastu tak semua plak dapat dikumpulkan.. rasanya separuh pun tak sampai. tapi apapun seronok selepas 15 tahun tak berjumpa... semua dah berubah.. dulu masa sekolah badan comel lote jer.. sekang ada yang dah nak jadi macam king kong.. kekekekek tu termasuk aku... pastu ramai plak yang aku kompius muka nama pun aku dah banyak lupa.. alahai... kalau umur dah masuk awal 30an... macam tulah.... tapi serasa macam baru berumur 17 tahun jer kekekekeke

majlis berbuka di Restoran Rohayu, Tg Aru sabah.


za: tengs Tuah sebab belanja sayap ayam. aku rindu raman sekolah.. lagi-lagi zaman belajar matematik kelas petang kekekke

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...