Kak Long, adik, mari tengok.. nak jadi macam ni ker?

10:28:00 AM Aliza Reesya 0 Comments

kak long selalu tanak dengar cakap ibu, selalu buat ibu marah... hari-hari ibu jadi tension dengan perangai kak long... dulu masa kak long kecil-kecil, kak long baik jer, dengar cakap ibu, sekang ni susah sangat nak dengar. ibu dah tak tahu nak buat macamner, kadang-kadang ibu marah sampai terlepas cakap.
cuba kak long tengok gambar-gambar nih, kak long nak jadi macam dorang ker? kalau taknak, cuba dengar cakap ibu, jadilah budak dan anak yang baik....





za: sayang sangat kat anak-anak.

You Might Also Like

Followers