semenjak dua

11:37:00 AM Aliza 0 Comments

dah berapa hari aku rasa seperti tak bermaya ajer... seperti tiada tenaga rasanya... balik kerja mesti rasa nak tidur ajer... hmm kenapa erk??? terfikir juga yang mungkin aku pegnen lagi hmmm (ada suami kan, takderlah aku risau, kalu pegnen takder suami risau gak aku huhuhu).. tapi rasanya tak kot...
cuma aku rasa cepat letih.. korang ada petua tak? kekadang kat opis pun rasa macam nak tido jer.. ya Allah.. bagilah kekuatan kat aku nih.... hmm supplimen memang aku amalkan.. aku makan shaklee.. vit B, Vit C, Alfalfa complex.. tapi tulah.. masih seperti orang yang tak sihat....



za: sentiasa penat.. kesian kat anak2 dan suami

0 comments:

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...