Akhirnya, dia pergi jua

8:56:00 AM Aliza 2 Comments

dah seminggu gigi kekal kak long tumbuh, disebabkan kesibukan sekolah, kerja.. tak sempat2 juga nak g cabut gigi. ibu dah mula risau takut gigi kak long tumbuh tak cantik. tapi semalam ibu kuatkan juga hati dan semangat biarpun keletihan yang amat sangat untuk bawa kak long g klinik gigi lisa alis Bandar Baru Bangi.

nampak kan gigi kak long yang tumbuh kat belakang

adik pun suh amik gambar gak

orang ramai menunggu hampir 2 jam ibu n d gang menunggu

sekali lagi

adik yang tak sedap perut

masa ni doctor ngah periksa gigi kak long, sekali doktor cakap tak boleh spray, kena inject juga gigi kak long  maksudnya inject untuk bius, sebelum ni doktor cuma spray jer. doktor pandang ibi, ibu pandang doktor... last2 ibu cakap, oklah...

macam-macam pujian doktor cakap kat kak long.. supaya dia ok

doktor ngah sapu krim kebas


akhirnya doktor inject gusi kak long

hampir lima minit gak menunggu, barulah doktor cabut gigi kak long, nampak macam menahan kesakitan gak dia.. tapi alhamdulillah, semua ok.

dah selesai dah... akhirnya kami sekeluarga biarlah juga gigi kak long kena cabut... wat per simpan kalau dah takleh guna kan? kekekekekke




za:gigi kalau dah tak boleh guna senanglah kita nak cabut n buang, tapi kalau hati dan perasaan macamner plak?

2 comments:

ekekeke....doktor inject smbei duduk ja...kalo kmi kt cni inject,kna bdiri...
kalo ada gg longgar, cp..blh nk tlg bwak ubt kebas.. :)

za reesya said...

Doc nya semua wat duduk kekekekek

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...