Baju Untuk Ibu

4:00:00 PM Aliza 4 Comments

gambar ni diambil pada 010111, cantik bajunya.. tengs jue from Manjae. ada yang bertanya, kenapa pakai baju nih.... semuanya sempena annyversary perkahwinan saya dan suami yang ke 8. baru 8 tahun... tapi bila dah amik gambar dan nengok hasilnya.. barulah saya tahu, betapa banyaknya perubahan yang telah berlaku pada diri saya ini. baik dari susuk tubuh dan wajah. gambar kawin dulu comel lote jer... pipi cengkung jer... kali ni bergambar nampak tembamnya pipi huhuhu... pastu bila dimekap plak.. susah nar nak masuk ngan kulit hahahahahaha.....

anak menjadi flower girl

adik dah mula meragam

tapi kak long cakap "ibu cantik" huhuhu


buat kami... semoga segalanya berkekalan hingga ke akhir hayat... sesungguhnya menerima kelemahan masing-masing bukanlah sesuatu yang mudah dan senang... terlalu sukar, tapi janganlah kelemahan itu sebagai alasan untuk kita mereka cerita dan sebab yang boleh menjejaskan segalanya. berdiam sambil menyimpan kelemahan itu secara senyap adalah yang terbaik dari membiarkan ia terbuka luas.



za: sentiasa cuba untuk menerima segalanya walaupun pahit

4 comments:

Ummiamsyar said...

happy New year & Happy Anniversary.. sweet giler la za boleh pakai baju pengantin... :)

za reesya said...

hepi new year.. tengs...
kekekekek, sesekali nak juga jadi macam pengantin baru kan huhuhuhu.. tapi tulah, kena ada pengikut sekali.. jadi june, apa lagi.. bila nak pose plak...

eus said...

tahniah za!!! dh 8 tahun..... tingin nk wat cm ni gak.. hehe..

za reesya said...

yus, alhamdulillah... masih bertahan hingga hari ini... tengs

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...