02 February, 2011

On 9:51:00 AM by Aliza   No comments
Semalam kak long balik sekolah lewat... hari Isnin, Selasa dan Jumaat kak long akan balik jam 6.30 petang... seperti biasa, kalau hari selasa kami akan sampai umah dalam 7.30... penat memang penat... kebetulan pulak semalam, adik cakap nak pergi tempat papa, jadi saya pun bawalah adik pergi showroom kat nilai 3.... turun jer dari kereta nampak kak long dah terlentok kepenatan.. sian pulak....

tak sedar apa dah dia

keletihan sangat

pagi sekolah agama, petang sekolah kebangsaan

hari isnin saya baru saja bawa kak long dan adik g gunting rambut.. masing-masing rambut dah melepasi mata.. rimas saya nengok... selalunya saya yang akan guntung sendiri, tapi agak sibuk dek kepenatan, pepagi dah kuar awal, balik umah pun dah malam....

dan ini pulak anak dara saya yang kedua...

adik selepas dipotong rambutnya.. bulat jer muka.. 1st time gunting rambut bulat begini

adik comelkan... dialah pengubat lara saya.. sentiasa rindukan dia.... cuma ragamnya terlalu banyak berbanding kak long


za: semalam kak long tersepit tangannya dipintu kereta

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...