25 April, 2011

On 10:07:00 PM by Aliza   No comments
Rasanya macam dah berbulan-bulan, bertahun-tahun tak bertemu, sedangkan setiap hari hanya mampu melihat dari jauh saja. nak dekat, nak menulis, tapi tak termampu.. terlalu sibuk dengan tugas harian


inilah dia yang membuatkan saya tak sabar buka internet huhuhu.. menjenguk kengkawan alam maya... semuanya menghiburkan hati saya, ada saja yang membuatkan saya tersenyum. macam-macam celoteh mereka. cuma untuk saat ini saya seolah-olah tak berpeluang langsung untuk menulis atau mengomen.... saya terlalu sibuklah kawan-kawan... rasa seperti ingin tambah kaki dan tangan.. yang penting ada satu tangan wajib untuk menulis di GHMB ni... waaa..........






za: kadang-kadang rindu, kadang-kadang rawan

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...