Nora Elena - ibu-kak long

8:17:00 AM Aliza 0 Comments

Sejak beberapa menjak ni saya dan kak long macam dilanda virus plak.. kekekekek tiap jam 7 petang jer mesti kelamklibut nak nengok TV... nak nengok citer Nora Elena... kat TV3... boleh dilayan jigaklah citer ni berbanding cerita-cerita sebelum ni yang macam hampeh... maybe cerita ni cerita cinta atau cinta novel.. jadi agak menarik dan mengusik sket kat dalam hati tu.



















ni episod semalam... seronol.. terlalu menyentuh... kekadang terfikir... alangkah indahnya kalau hidup kita pun tertulis begitu. kita tak dapat apa yang kita nak.. tapi kita diberi sesuatu yang lebih dari apa yang kita mahu.. ehem.. bunyi seperti tidak bersyukur kan... bukan tak bersyukur, tetapi sekadar berbicara melalui hati yang tak terluah dengan kata-kata.
seperti Nora Elina.. dia dirogol, putus tunang tapi hingga episod semalam... dia diberi yang terlalu indah.. seorang suami yang cukup baik, sabar, romantik dan bla..bla..bla... hinggakan naluri wanita saya berkata "alangkah bertuahnya dia.. alangkah bahagianya dia.. alangkah.alangkah..alangkah..." itu sahaja... hinggakan saya tersenyum sendiri bila menonton bersama kak long...
tapi betul, serius saya katakan.. berdetik hati saya untuk menikmati kehidupan dan kesempurnaan Nora Elina... kesempurnaan dan kebahagiaan sebuah cerita cinta novel...


za: terkebil-kebil sendirian di tengah malam ....
Jangan diharapkan kebahagiaan andai solat kita tidak dijaga....

0 comments:

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...