Adegan berlaga pipi Geng Hot Mana Blogger (FB)

10:35:00 AM Aliza 4 Comments

Seronok!!....
itu ayat pertama yang boleh saya cakap.... first time saya berjumpa kengkawan Geng Hot Mama Blogger (FB). memula saya rasa agak janggal.. tak reti nak sesuaikan diri.. sebab saya ni kan pemalu kekekekek... tapi akhirnya saya rasa ok. ok dan ok...

semua ramah walau ada satu atau dua yang agak memalu juga.. tapi yang banyak mulut dan bising pandai nak tackle mereka yang pendiam macam saya.. huhuhu... Tuan rumah Ena manjalara memang betul2 sporting dan baik hati menjamu kami makan macam2 hingga dia sendiri tombang selepas kami  balik... semoga cepat sembuh.

walau hujan ribut kami masih maintain

walau tak semua dapat berkumpul... sesuku pun dah kira meriah.... mari saya kenalkan
dari kiri belakang: angkat kaki Tina Othman, Aziati, yang tak nampak muka tu Noor ishma, Iena Hamdi, Ena(tuan rumah), Fiza.
Dari Kiri depan: saya, Kak Shiela, ieyra E-roll, Iza, yatie dan Cath

indoor punya gambar

inilah Logo kami





za: hepi

4 comments:

kakchik@ella said...

jeles sbb tk dpt laga pipi sama2.

huhuuu... bestnyeee...

za reesya said...

KC, jomlah join ahad ni....
kak Farah jom arr.....

nurul fatin said...

wekk , gelinya nk laga pipi

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...