Kedai Rakyat 1 Malaysia

2:35:00 PM Aliza 0 Comments


Hari ahad lepas,  kami try g beli barang di Kedai Rakyat 1 Malaysia.  Bukan pe.. Tak pernah cuba kan, so ajak en. Somi pegilah, kebetulan kami balik kampung atas urusan yang tak dapat dielakkan dan kebetulan barang2 kering kat umah dah abis.
So far oklah, ok untuk mereka yang tak pentingkan kualiti. Macam saya, kena tengok juga barang apa yang perlu dikesahkan kualiti dan yang tak perlu dikesahkan hihihi. Barang-barang ada yang murah dan ada yang lebih kurang sama je ngan kat pasaraya biasa. Tapi tang pastinya, terdapat banyak pilihan kat sini. Jom, siapa yang belum pernah pergi, meh try. Tak rugi pyn, kalau taknak beli produk 1 Malaysia, leh beli produk biasa yang kita beli. Sesaja cuci mata kan....




za: belasah jer asal boleh jimat dan rasa boleh guna

0 comments:

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...