Bila umur meningkat.. Happy birthday

6:36:00 PM Aliza 3 Comments

Tanggal 19 Mei 2013 lagi sekali umur saya meningkat. Wahhhh macam tak percaya saja umur naik begitu saja kikiki...  Tapi serasa macam baru je jejak umo 20 tahun... Walaweeehhhh....  Perasan siott... 
Sebenarnya saya pun lupa tarikh tu, tapi ntah cemana ada member perasan bila nengok saya punya pas kerja. So dari tak ingat jadi ingatlah pulak. Dan terus terbayang-bayang apalah kejutan yang bakal saya terima nanti. 

Nak dijadikan cerita, malam tu saya terlupa pula, tapi ada sorang teman yang wish... Wahhh....  Masanya dah tiba. Tapi masih belum ada sebarang kejutan lagi, hinggalah saya terjaga dari tido yang panjang. Hmmm dia lupa rupanya....  Apa lagi, maka bermulalah babak moncongs memoncongs hahahahaha....  Masuk tengahari baru dia wish... Dengan alasan dia terlupa yang amat sebab dia bz sangat. Saya buat tak tahu je dengan hati yang sangat sebal kikikiki...  

Tengahari tu dia ajak g SOGO.. Jejalan cuci mata katanya...  So saya ikut jelah, tapi tak tunjuk perasaan yang ceria pun, sebab hati masih marah sebab dia lupa. Masa nak masuk parking SOGO, saya ternampak satu baju kurung... So cantik... Dan otomatik cakap ngan sidia yang baju tu cantik. Dan da simpan dalam hati nak memiliki baju tu.  

Bila dah jejalan dalam SOGO, dia trus suh pilih nak beli apa... Saya cakap saya nak beli henpon baru.. Nak S4... Dia cakap ok.. Sedangkan dalam hati masih belum rasa kemaruk nak tukar telefon wakakakaka...  Kami makan kek dulu.. Minum minum dulu barula jalan nengom henpon. Dia cakap pilih la, trade in S3 ni.. Wahhh...  Dia bersungguh nampak...  Tapi otomatik saya cakap taknaklah, saya nak beli baju je. 
Kami cari baju yang saya nampak masa dalam kete td, alhamdulillah, akhirnya saya dapat juga....  Dan kejutannya... Dia belikan saya minya wangi warna merah gitu....  Huhuhuhu....


TERIMA KASIH ABANG...  TAHUN DEPAN NAMO LUPA2 LAGI....

3 comments:

adex-aieda said...

eppy belated besday kakak sayang.... saya pon lupa..padahal dah sembang kat ho chi minh.....saje hide kat fb kan? semuga apa yg diimpikan kan tercapai... muga diberikan kesihatan yg baik....bahagia hingga hujung nyawa... InsyaAllah...

za reesya said...

TQ Dear.... amin..amin..amin....

Eppy belated birthday za ... Semoga dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan ... Ceria-ceria selalu ...

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...