28 February, 2020

On 2:35:00 PM by Aliza in , ,    1 comment
Assalamualaikum.

Dah lama rasanya tak berbual di sini. kekangan masa betul-betul jadi punca utama saya tak dapat nak buat apa-apa di sini. maafkan saya. last update tahun lepas... saya masih meneruskan kehidupan sebagai seorang pesakit Rheumatoid. tapi keadaan dah semakin terkawal sekarang, ALHAMDULILLAH.

sebenarnya buka itu cerita utama saya. Jom, saya perkenalkan produk ketiga saya... NUR ASMA' ALIZA.

dah 9 bulan dia sekarang. lagi sekali maaf sebab lewat perkenalkan dia untuk semua kawan-kawan blogger. Asma' penghibur saya sekarang bila Batrisyia dan Qaireen sibuk dengan kehidupan remaja mereka sebagai pelajar. Asma' peneman saya, insya-Allah.




3 orang dah anak dara saya. Alhamdulillah. cuma special Asma'... dia ada lesung pipit di kedua belah pipi. cantikkan... 

oklah, saya tak tau nak cerita apa sebenarnya, agak kekok sikit nak menulis dah rasa sekarang, mungkin sebab lama tak bercerita kat sini. insya-allah, saya akan asah semula bakat menulis ya... hahahahah

~mak anak 3~

1 comments:

YUS said...

Hai Asma'.. mamayus datang melawat setelah bertahun tak jenguk sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...