photo header2-1.png

cantum

0
COMMENTS

Penat

0
COMMENTS







pst... segalanya gara-gara balik kampung baru-baru nih, semua keletihan, ada yang bermain dan ada yang dimain hehehehe

Gong Xi Fa Chai

0
COMMENTS
Mesti pelikkan, napa awal sangat aku cerita pasal Tahun baru Cina, bukan per.. saja nak menghebahkan sesuatu yang aku ada huhuhu apa tu erk..

Ibu pun kaler merah gitu papa jer biru

Nur Damia Auni Lagi

0
COMMENTS

Ni Damia...


Ni dia ngah ligat bermain... Ibarat dunia dia yang punya

Lagilah sonok dia bermain bila ada yang melayan



Ini dia bila dah keletihan...

Anniversary ke-6

0
COMMENTS
gambar blur arr.....


Esya sayang papa, ibu plak bila nak sayang papa

Nilah dia, bila makan mesti comot, abis baju yang bapa beli





Hadiah Misteri Wat Cdia, Harap2 lepas nih Gambar yang diambil bertambah elok hehehehe

Macam orang bercintun tak?




Hadiah tak misteri wat aku hahahaha.....
0
COMMENTS
video

seolah-olah sesuatu yang menenangkan bila mendengar lagu ni.. so sweet...

Tertutup sudah pintu pintu hatiku
Yang pernah dibuka waktu hanya untukmu
Kini kau pergi dari hidupku
Ku harus relakanmu walau aku tak mau

Berjuta warna pelangi didalam hati
Sejenak luluh terhening menjauh pergi
Tak ada lagi cahaya suci
Semua nada beranjak aku terdiam sepi

**
Dengarlah matahariku suara tangisanku
Ku bersedih karena panah cinta menusuk jantungku
Ucapkan matahariku puisi tentang hidupku
Tentangku yang tak mampu menaklukkan waktu

dengarlah matahariku suara tangisanku
ku bersedih karena panah cinta menusuk jantungku

hadiah anniversary

0
COMMENTS
tanggal 25 Disember 2008 dah genab 6 tahun aku menjadi isteri my hb.. tahunnih aku dapat sesuatu yang tak dijangka....



rantai tangan huhuhu...

psstt... tq abang, tahun depan beli lagi erk... hadiah abang nanti za belikan erk..

Jejak Kasih

0
COMMENTS
Minggu lepas aku excited gile.. aku jumpa balik kengkawan lama masa study dulu.. semuanya gara-gara friendster.. ayokkk... lamanya tak bergebang ngan dorang semua, windu sangat....



klik bagi besar....

majalah PAMA 12/08

1
COMMENT
Hari ahad lepas aku beli Majalah PAMA,alah majalah rutinku setiap bulan. pastu semalam barulah nak baca sebab ada masa sket.. jadi belek punya belek.. aku ternampak sesuatu yang macam aku kenal dan pasti...


Ni majalah PAMA keluaran Disember


ni aku fokus jauh sket.. nampak tak? tak nampak erk...


ni nampak tak? tak jelas erk? ok..ok..ok.. sket lagi



nampakkan siapa....

pstt... cik sue canteek... glamour gitu erk...

ini stok terkini

0
COMMENTS
semalam masa nak amik stok emb untuk adik bawa ke nurseri arini, terkejut aku bila nengok semua jatuh bertaburan dari susunan. jadi satu kerja plak aku nak susun. last-last terpaksalah susun...


aku keluarkan satu-satu stok ebm, mana yang bulannyer sama aku cuba masukkan dalam satu tempat

banyakni yang ada dalam satu plastik...


dan ada empat plastik semuanya tak termasuk yang di luar


ini hasilnya selepas aku susun cantik-cantik, masih ada sedikit spacenyer

**rasanya macam tak cukup plak ruang untuk aku simpan susu, kena beli freezer lagi ker... kwang...kwang....kwang...kwan

sesuatu yang cuba aku abadikan

0
COMMENTS





Rasa tak sanggup kehilangan

pstt.. akak jadi sentimental sket pagi nih, semalam mimpa apa erk..

adik dengan mainan

0
COMMENTS
video

cuba nengok macamna gayanya dia bila dapat mainan

adik pun dah pandai

0
COMMENTS
video

ada bakat tak?

0
COMMENTS
video
kekalau ada yang nak wat ujibakat lehla panggil Batrisyia ahaks...

Arini acik serba merah gitu

0
COMMENTS
terasa muda plak bila wat peace gitu.


ala muda lagi gitu

Fungsi Rice cooker selain memasak

0
COMMENTS

Ni rice cooker kat umah aku yang dah bertahun pakai



treng teng teng.... inilah tugas barunyer...

Adik dengan Cloth diaper nye

2
COMMENTS

sengaja kuselakkan bajunya


montokskan badan adik
PENAFIAN: Pembacaan dan penerimaan pembaca tentang isi kandungan blog ini adalah atas tanggungjawab pembaca sendiri. Blogger tidak bertanggungjawab untuk apa jua masalah yang timbul. Alizareesya Punya Cerita
.