Hari Mereka

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers br Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

In ANAK-ANAKKU

Malam ini......

Malam ni cuma tinggal aku ngan-anak jer, buah hati pengarang jantung ku keluar wat wiring kat salak tinggi (katanyalah... ;) ). jadi disebabkan kebizianku ngan anak-anak, aku ngan kak long cuma makan apa yang patut dan yang sempat jer...ihik.
buah mempelam yang diimport dari Melaka
sebagai pencuci mulut


Kuih yang kubeli dari kak Hasbi sedap wooo
(Kak Bi ni tolong promote nih)

jadi ini jer
lah makanan kami malam nih.... lepas makan aku ingat nak lipat kain yang bertimbun macam gunung.. (sue, rasanya sama tak timbunan kain kita?)


ni kain dari minggu lepas yang tak dilipat, bila nak pakai baru amik.. "bukan malas tapi tak sempat almaklumlah tiap2 minggu jalan"

tapi sementara adik tido dan kak long buat hal sendiri, baik apdet blog dulu.


kak long ngan muka bowingnyer, papa takde umah, adik pun tido, ibu plak bz bangat ihihk...
(jap g ibu lipat kain yer...)


adik plak tido selepas beberapa kali bangun



Related Articles

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...