Shawl oh shawl

8:54:00 AM Aliza 2 Comments

Semalam kan kengkawan aku bizi sangat cari shawl sebab nak memudahkan aku breastfeed adik. Puas aku membelek internet cari manatau ada yang murah atau yang sesuai ngan adik. Last2 sampai jam 5 petang cari punya carik tak jumpa, terus aku blah , cadangnya nak cari lagi pagi ni (paginih jer petang tak nak wat keje)

Pagi nih sampai opis jam 7.53am.. kira terlewat sebab semalam aku tido jam 2pagi balik dari Pandan Indah…. Jadi sampai-sampai opis aku terus g mengepam, bila siap.. kak Sya panggil aku… dia menunjuk sesuatu kepadaku… wahhhhh…


Kak Sya beli kat "DownTown" (kalau salah tolong betulkan) Cheras.
Dia kata dia terjumpa benda nih mengingatkan aku terus dia tolong belikan,
asalnya dia kata dia nak cari kaler MERAH, tapi takde.


Posing maut gitu.. Anyway TQ Kak Sya

2 comments:

luna said...

wah wah..dah dpt shawl :)
lawa....mcm sue..eh mcm za...kekeke

AlizaReesya said...

Lawaaaaaaaaa.... kalau merah lagi lawaaaaaaaaaa

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...