10 February, 2009

On 10:46:00 AM by Aliza in    No comments
Jumaat Lepas Adik demam, agu g kinik petang jumaat tu, Doktor Norlela cakap adik nak tumbuh gigi.. akupun apa lagi sampai umah jenuh aku belek mana gigi yang nak tumbuh.. belek punya belek aku tak nampak apa pun huhuhu lantaklah. Doktor lagi taulah kot dari aku yang tak belajar apa nih.... tapi aku kesian lah kat adik sebab ni kira first time dia demam.... jadi sempatlah aku amik gambar pertama kali adik demam heheheh


tengok adik, demam-demam pun tapi masih pantang nampak camera, nak juga tunjuk aksi


pastu sejak dia demam dia susah sket nak tido, kalau nak tido pun dia nak kita dakap dia atas dada kita, mula2 aku jenuh gak cari port mana yang ok nak bagi dia tido, last-last inilah port yang tercanteek sekali... sian adik
Posted by Picasa

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...