23 February, 2009

On 12:19:00 PM by Aliza in ,    No comments
Semalam selamatlah berlancar gatherting yang aku tunggu-tunggu wahhh... penat juga wooo.. tapi aku rasa puas sebab ramai juga member yang aku juma.. kira bersosial jugaklah aku sket... cuma gambar tak banyak yang sempat aku masukkan almaklumlah aku tak sempat nak amik gambar sendiri so mengharap pada ihsan orang lain... jadi bila orang lambat bagi aku gambar untuk ditengok maka lambat jugalah untuk aku bercerita panjang pasal apa yang aku rasa semalam. cuma aku boleh share yang ini jerlah.... yang lain kalau nak nengok yang lagi banyak n shateeks..shantekss... nengok sini leh upload sini gak...cantik woo gambar. jom MASUKKKK


Anak saper nih... dia tak peduli apa yang orang sekeliling ngah buat


gambar kenangan beramai-ramai
Posted by Picasa

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...