EBM ku lagi

1:07:00 PM Aliza 0 Comments

beberapa minggu nih, senang cerita sejak adik masuk 5 bulan setengah, product tenusuku semakin merundum... sedih ranya.... hasil dah tak memberangsangkan.. alhamdulillah aku masih punya stok yang banyakla untuk bekalan Qaireen, tapi tak tau sampai bila...


ini stok bulan 12, dah semakin sket sebab arinni aku dah bekalkan adik susu stok bulan 12


ini stok bulan Januari dan Februari, belum terusik lagi


ini aku campur stok bulan Januari, Februari dan March

kepada kengkawan, kekalau ada pengalam ceritalah kat aku macamner nak banyakkan balik susu ku, sebab sekang ni aku dah amalkan minum air halba, soya dan longan kering.... aku rasa macam desperate sangat dah.. tolong kalau ada rasa kesian kat Qaireen... *kalau tak kesian kat akulah hehehehe


sian tak nengok muka dia.. kalau kesian tolong lah akuu.... susu dah makin sket...

0 comments:

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...