kena tag lagi

3:22:00 PM Aliza 0 Comments

minggu nih aku kena tag lagi oleh anil.. tapi aku tak sempat nak buat apa-apa pun lagi sebab aku sibuk sangat dengan kursusu dan adik plak demam campak.. kiranya aku berhutang banyak entri lagi... takperlah satu satu erk... jadi sekang nih aku nak jawab tag....

...............................................................................
1)Make a list of what u want o your birthday
2)The list should be 10 numbers
3)post the image of this award to your posting
4)give it to 10 friends of yours
...............................................................................

apa yang aku nak erk untuk besday aku... oklah aku akan start berangan dulu...

1. aku nak suami yang penyayang.. sayang sangat kat aku.. cuma aku yang dia sayang.. cuma aku dan hanya aku tak ada yang lain.. dalam hati dia pun cuma aku saja.. bila dia mimpi mimpi aku saja.. semuanya cuma aku saja.. **wah hebat aku rasa kalau dapat suami macam ni...

2. aku nak sebuah henpon yang ada GPS, TV, Radio, 3G, Astro, notebook bla..bla..bla..

3. aku nak ziana zain buatkan kek besday untuk aku...*kwang..kwang..kwang..kwang...

4. di hari lahir aku aku nak seharian tu aku dikembalikan ke zaman sekolah aku.. *alangkah
indahnya
5. kesokan hari lahir aku aku nak dikembalikan sehari ke alam percintaan2 aku dulu-dulu
sebelum kaween.
6. aku nakkan duit not 50 setinggi gunung.

7. aku nakkan baby boy

8. aku nak pergi honeymoon lagi sekali ke obersea

9. Aku nak jumpa mak

10. andai dapat ku putarkan masa akan kuputarkan masa aku ke zaman ku di tahun 1999..
akan kubetulkan apa yang salah, akan kupertahankan apa yang aku lucutkan, akan aku
setiakan apa yang aku mungkirkan, akan aku teluskan apa yang berserabut... ***andai
dapat kuundur masa, mesti hari ini bukan satu kesilapan....



ok dah selesai.. jenuh aku memikirkan.... real gitu..
sekang aku nak tag siapa erk....

1. Dini
2. gemalam
3. Mommy Iki
4. kak ina
5. Yatie
6. ibu mia
7. Maryaa
8.
me_czar
9. IzmaShahrin
10. .............

0 comments:

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...