06 March, 2009

On 3:59:00 PM by Aliza in    No comments
Hari sabtu lepas mulalah operasi ku membuat makanan pertama adik huhuhu... semangat tu.. yerlah masa Batrisyia dulu aku tak berkesempatan sebab terlalu ceteknya pengetahuan yang ada. betapa ruginya aku waktu itu sebagai seorang ibu dan aku terlalu banyak berhutang terhadap Batrisyia....ok, first sekali aku buatkan bubur nasi adik... semuanya aku belajar dari site Nurul Dhia *tengs bebanyak


lepas aku blend semua beras aku siapkan periuk yang nak masak, besar gitu, nilah rupanya beras yang dah dibleng dan dicampur air


aku kacau dan kacau supaya tak berketul dan hangus..


te..teng.... inilah hasilnya.. adik dah boleh makan


lepas tu aku simpan dalam bekas dadih untuk stok seminggu....


Posted by Picasa

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...