Qaireen kena demam campak

4:13:00 PM Aliza 0 Comments

dari hari jumaat lepas qaireen asik meragam, badan dia panas... bila di bawa ke klinik doktor cakap adik kena demam panas. dari hari jumaat sampai hari selasa dia demam.. aku dah pegi 3 klinik, semua doktor kata demam panas, dan ada gak doktor suspect denggi.. kesian adik terpaksa diambil darah, hati ibu mana yang tak rawan...


inilah rupa adik.. 3 malam dia tak tido, asik meragam jer.. ibu ngan papa pun tak dapat tido sama memikirkan adik..


untuk sejukkan badan adik.. macam2 aku buat


masuk hari kelima adik demam, aku bawa adik ke opis.. larrr baru aku tau, rupanya adik kena demam campak... patutlah penuh macam ruam kat muka adik abis ada bintik2 merah seluruh badan adik.. patutlah adik meragam.. dia rasa miang kot.. apalah ibu n papa.. nak buat macamna ibu dan papa takder pengalaman.


ini keadaan adik selepas tahu adik kena demam campak, langsung tak dibagi pakai baju dan seluar cuma pakai cd jer.....
Posted by Picasa

0 comments:

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...