Trip Ke Pahang

9:22:00 AM Aliza 0 Comments

semalam kami sekeluarga paergi pahang, cuci mata gitu walhal sebenarnya mengahnatr kereta yang dipinjam parents ku dari abang sulungku, memandangkan sok dorang nak balik sabah dah, kete terpaksalah dipulangkan semalam... jadi kami 4 beranak pun terpaksa mengekskot untuk bawa dorang balik ke Nilai semula.. *betulkah ayat ku itu... janggal jer


adik dengan papa masa berhenti di Hentian Temerloh... tak berbaju gitu adik panas bangat


kak long mengeksposkan wajahnya yang chomots itu.. seharian bermain...


adik yang dah mula tak senang duduk, somelkan adik hanya berCD jer tapi bertopi... kwang..kwang...kwang..


ni mamangah yang tengah sibuk mengagihkan air.. yang bertopi tu pak cik kak long dan adik...
Posted by Picasa

0 comments:

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...