Versi Bertudung

8:54:00 AM Aliza 0 Comments

Petang semalam aku rasa kelakar sangat bila nengok blog Cik Sue Canteek .. sajer jer dia buat kelakar dengan masukkan gambar Iki dalam keadaan yang menyeksakan jadi aku pun terpanggil untuk keluarkan semua gambar yang bertudung di dalam simpananku yang tak sempat aku uploadkan. jadi korang nengok sendiri erk.


ni kak long dengan tudung sekolahnyer, ok kan.


Ni Iki yang di buli oleh mommynyer, sian kan..


dan ni adik yang dibuli oleh papanya. tapi keadaannya berbezakan.. Iki menunjukkan ekspresi memang dalam keadaan terpaksa, dan adik plak dalam keadaan merelakan... wajah mereka hampir seiraskan...


Adik dah mula tak suker


pose istimewa dari Qaireen dan papa


0 comments:

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...