12 May, 2009

On 5:04:00 PM by Aliza in    No comments
 
Pernahkah kamu merasa
Bahawa dunia tidak pernah ada untukmu
Pernahkah kamu merasa
Tidak dapat menangis

Ku tidak boleh menangis
Sakit dan pedih
Menangis di dalam hati yang terluka
Menahan tangisan yang tak boleh dikeluarkan

Aku tidak dapat menangis
Ingin sekali ku menangis seperti dahulu
Mengeluarkan segalanya
Pedih dan perih

Aku ingin berteriak
Tetapi aku tidak dapat berteriak
Hanya dapat berteriak dalam hati
Orang-orang tidak tahu dan peduli

Aku ingin berteriak
Mengeluarkan bebanku
Berteriak di hadapan orang-orang
Agar mereka tahu apa yang ku rasakan

Aku ingin berteriak dan menangis
Tetapi orang-orang tidak pernah
Membiarkanku menangis dan berteriak
Mereka tidak pernah peduli

Aku hanya boleh tertawa
Aku hanya boleh tersenyum
Saat aku ingin menangis
Saat aku ingin berteriak
Namun aku teruskan ketawa dan senyumku
.

__,_._,___
 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...