26 May, 2009

On 4:13:00 PM by Aliza in    No comments
Sejak kebelakangan ni aku terasa anat letih sangat. fikiran n perasaan ku letih. macam2 yang datang, so banyak narlah yang aku kena tempuh. hati pun serasa begitu sensetip, tak boleh terusik langsung, tak boleh silap langsung... semuanya akan jadi serba tak kena.
dari hari ke hari betambah plak ujian, dengan perangai kak long yang semakin manguji kesabaran ku... aku benar-benar teruji. kekadang rasa macam aku nak masukkan balik dia ke dalam perutku... aduhh.... kenapalah dia selalu berperangai begini, selalu buatku rasa begitu tertekan... aku mula rasa seperti ada batu yang cukup berat menghempapku. adik pulak.. semakin hari semakin lasak, tapi masih belum menguji kesabaranku, aku masih mampu bertahan dengan karenah adik, dan aku masih belum rasa yang dia seberat batu menghempap. suamiku... aduhai hati.. andai dia boleh baca isi hatiku... pasti segalanya menjadi cukup mudah. ada masa aku dapat rasakan yang aku satu hari nanti pasti akan mati sebab tekanan huhuhu.... wahai ibu-ibu di luar sana... andai punya masalah sepertiku, tolonglah... walau hanya dapat kuselesaikan masalah kak long udah cukup.. aku takut satu hari nanti sesuatu perkataan yang tak patut keluar dari mulut seorang ibu akan terkeluar juga buat kak long... :(

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...