09 June, 2009

On 8:38:00 AM by Aliza in    No comments
Sbenar apa yg aku rasa dah lama bermukim d hati. Cuma aku tak ada peluang untuk meluah. Bkn rasa tidak puas hati, bkn rasa marah, malah bukan rasa dendam jua. Cuma tercalit sedikit rasa sedih, rasa kehilangan, rasa jauh dan rasa tidak punya teman untuk berkongsi. Dalam beberapa ketika dahulu aku punya teman, tidakla terlalu rapat,tapi aku senang dengan dia, baik tika berbicara atau berchatting. Mudah untuk memahami dia, dia mudah untuk memahamiku malah dalam diri ini aku dapat rasakan yg aku cukup terhutang budi dengan dia hinggakan rasanya sampai mati tak terbalas. Dia banyak membantu. Dari zero pengetahuanku tentang sesuatu hinggalah aku jadi tahu,betapa bangganya aku dapat memberi susu ibu penuh buat adik hingga arini, smuanya bantuan dr seorg yg bernama teman. Hari ni dan hari-hari sblm hari ini aku dapat rasa kejauhan itu. Bila berbicara dengan dia aku rasakan seperti ada tembok yg cukup besar. Entah di mana silapnya. Huh! Buat dia temanku, andai ada rasa celaru di hatimu tentang aku, tolong maafkan aku walau hanya sbesar zarah... "adakah acik mengandung lagi hinggakan begitu sensetip plak rasa..... hehehehe"

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...