Adik meragam

8:20:00 AM Aliza 0 Comments

Hari ni hari senin,korang tak kan. Aku rasa malas nak keje, dalam hati masih ada rasa nak bergolek-golek dgn anak-anak dan suami atas katil. Jd adik pun mcm paham kehendak ibu,jadi terus spanjang jalan g keje tadi adik menangis. Bila sampai sekolah kusangka dia akan ok, rupanya tidak sebab pengasuh yg dia manja tu dah benti,alahai anak ibu, bila menangis macam ni, buat muka sedih, hati ibu jadi tak karuan.

Google+ Followers

Follow by Email

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...